معجون درمان کمر درد، 6 گیاه جادویی

به دنبال راه های طبیعی برای کاهش درد کمر هستید؟ معجون درمان کمر درد نیاز دارید؟ ما فهرستی از بهترین گیاهان دارویی را برای کاهش کمر درد شما در نظر گرفته ایم. از این بین می‌توان به مخلوطی از پوست درخت بید، زردچوبه، فلفل سیاه، چای سبز و زنجبیل اشاره کرد.

معجون برای درمان کمر درد

تقریباً همه ما در یک زمان از زندگی خود کمردرد را تجربه خواهیم کرد. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که کمردرد در سال 2023 بر 619 میلیون نفر در دنیا تاثیر گذاشته است. همچنین پیش بینی می کند که این تعداد تا سال 2050 به 843 میلیون نفر افزایش یابد.

THE MOST EFFECTIVE HERBS FOR BACK PAIN

کمردرد در افراد بالای 50 سال شایع تر است. اما افراد در هر سنی می توانند آن را تجربه کنند. زندگی دیجیتالی ما ممکن است تا حدی مقصر باشد. بسیاری از ما هنگام نشستن در مقابل رایانه یا نگاه کردن به تلفن‌هایمان، فشار زیادی به کمر، شانه‌ها و گردن وارد می‌کنیم.

درمان کمر درد شدید و معرفی ۵ مسکن برای درمان کمر درد

کمردرد همچنین می تواند ناشی از سیاتیک یا لیز خوردن دیسک باشد. اما اغلب هیچ دلیل واضحی وجود ندارد. اسپاسم عضلانی، کار فیزیکی، وضعیت نامناسب، یا یک سبک زندگی بی تحرک همگی می توانند کمردرد را تشدید کنند.

اگر کمردرد ناشی از آسیب یا مشکل پزشکی نیست، معجون ‌های طبیعی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش درد و جلوگیری از عود آن استفاده کنید.

ورزش های ملایم که باعث تقویت هسته بدن و افزایش تحرک و انعطاف پذیری می شود، می تواند از شما در برابر کمردرد محافظت کند. یوگا، شنا، پیلاتس و پیاده روی گزینه های خوبی هستند.

گیاهان خاصی وجود دارند که برای کمردرد موثر هستند. در این پست، ما برخی از بهترین گیاهان برای کمردرد را معرفی خواهیم کرد.

خوراکی‌های درمان کمر درد

مواد گیاهی، معجون درمان کمر درد

1. پنجه شیطان

یکی از شناخته شده ترین گیاهان برای کمردرد، پنجه شیطان است. این گیاه با نام جالب بومی آفریقای جنوبی است. پنجه شیطان مملو از ترکیبات ضد التهابی به نام گلیکوزیدهای ایریدوئید است. پنجه شیطان حاوی هارپاگوسید است که یک مسکن طبیعی است.

1. پوست درخت بید

پوست درخت بید به به آسپرین طبیعی مشهور است. این گیاه حاوی سالیسین است که به اسید سالیسیلیک تبدیل می شود. اسید سالیسیلیک ماده اصلی فعال آسپرین است.

پوست درخت بید اغلب به عنوان یک داروی گیاهی برای سردرد استفاده می شود. این دارو همچنین در برابر سایر اشکال درد، از جمله کمردرد، موثر است.

1. زردچوبه

زردچوبه اغلب برای دردهای عضلانی یا مفاصل توصیه می شود. ماده فعال اصلی آن، کورکومین، یک ضد التهاب قوی است. مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که کورکومین موجود در زردچوبه می‌تواند التهاب سلول‌های دیسک ستون فقرات را کاهش دهد. زردچوبه به کاهش کمردرد کمک می‌کند.

1. پیپرین

پیپرین ماده فعال فلفل سیاه و ترکیب دیگری با خواص ضد التهابی قوی است. این دانه برای درمان سیاتیک عالی است. توانایی آن در تسکین التهاب ممکن است به سایر اشکال کمردرد نیز کمک کند.

یکی دیگر از مزایای پیپرین این است که جذب کورکومین را افزایش می دهد. بنابراین توصیه می‌شود این دو گیاه با هم استفاده شود.

1. چای سبز

چای سبز به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی مانند EGCG فواید زیادی دارد. یکی از راه‌هایی که به کمردرد کمک می‌کند، محافظت از غضروف‌های بدن در برابر آسیب است. چای سبز می تواند از کمردرد و همچنین کاهش درد مفاصل جلوگیری کند.

1. زنجبیل

یکی دیگر از گیاهانی که برای کاهش التهاب بسیار مفید است زنجبیل است. این ریشه همچنین یک مسکن طبیعی است. زنجبیل می تواند درد مزمن کمر، درد عضلانی و درد مفاصل را کاهش دهد. از زنجبیل همچنین برای درمان اسپاسم گردن استفاده می شود.

معجون‌های گیاهی برای کمردرد

ما امیدواریم که این معجون ها برای کاهش درد کمر شما موثر باشد.

اگر مانند ما ترجیح می دهید داروهای گیاهی خود را به شکل چای مصرف کنید، توصیه می کنیم دو ترکیب را امتحان کنید.

چای گیاهی NutraBone مسکن بسیار قوی است. این چای مملو از گیاهانی است که از سلامت استخوان ها و مفاصل حمایت می کنند. این معجون شامل موادی مانند چای سبز، زنجبیل، زردچوبه، پنجه شیطان و پوست درخت بید است که برای کمردرد عالی هستند.