روش نوین برای درمان کمر درد، 1 روش کاربردی

روش نوین برای درمان کمر درد می‌تواند از نا امید شدن شما در برابر درمان جلوگیری کند. وقتی همه چیز را برای تسکین کمردرد مزمن امتحان کرده باشید، اما جواب نگرفته باشید، تسلیم شدن وسوسه انگیز به نظر می‌آید. برخی از پزشکان حتی ممکن است به شما توصیه کنند که “یاد بگیرید با درد زندگی کنید”. اما قبل از اینکه نا امید شوید، باید در مورد یکی از جدیدترین و بزرگترین پیشرفت ها در طب درد بدانید: نورومدولاسیون با فرکانس بالا.

درمان های “سنتی” کمر درد، درد را با پارستزی (احساس سوزن سوزن شدن) می پوشانند، اما تحریک با فرکانس بالا درد را بدون ایجاد احساسات عجیب کاهش می‌دهد.

New Approaches Show Promise in Helping People With

نورومدولاسیون با فرکانس بالا، روش نوین برای درمان کمر درد:

نورومدولاسیون با فرکانس بالا با مسدود کردن و تغییر سیگنال‌های درد غیرطبیعی از اعصاب، قبل از رسیدن به مغز و درک درد عمل می‌کند.

هنگامی که یک نورومدولاسیون با فرکانس بالا در کمر کاشته می‌شود، سیگنال های درد را مسدود می‌کند، بنابراین شما دیگر آن درد شدید را تجربه نمی‌کنید. شما ممکن است همچنان درد معمولی را احساس کنید، اما «حجم» درد مزمن شدید را تا حد زیادی کاهش می دهد به طوری که دیگر این درد زندگی روزمره شما را مختل نمی‌کند.

روش نوین برای درمان کمر درد

نورومدولاسیون عصبی با فرکانس بالا یک روش نوین برای درمان کمردرد، کم تهاجمی و سرپایی است:

بیماران ابتدا 5 تا 7 روز تحت یک روش آزمایشی برای این فناوری قرار می گیرند که در طی آن سطح درد و سطح فعالیت به دقت کنترل می شود. بسیاری از بیماران در طول آزمایش کمی فعال تر می شوند و همچنین خواب بسیار بهتری دارند. پس از آن، رشته‌هایهه محرک برداشته می‌شوند و در مورد میزان بهبود زندگی در طول آزمایش صحبت می‌شود. فقط بیمارانی که آزمایشات بسیار موفقی داشته باشند، کاندیدای کاشت دائمی خواهند بود.

بیشتر مطالعه فرمایید: درمان غیر جراحی کمر درد و 9 روش موثر

نورومدولاسیون فرکانس بالا قابل تنظیم می‌باشد:

پس از کاشت، می توان قدرت و الگوی تحریک را تنظیم کرد تا درمان دقیق‌تری داشته باشید. رابطه پزشک با بیماران پس از یک ایمپلنت موفقیت آمیز به پایان نمی رسد بلکه به هر بیمار کمک می کند تا تنظیمات مناسب خود را پیدا کند.

کاشت یک محرک طناب نخاعی با فرکانس بالا نیاز به مهارت های جراحی تخصصی دارد:

یافتن پزشکی که برای انجام این روش خاص هم واجد شرایط باشد و هم به خوبی آموزش دیده باشد، مهم است. پزشک شما باید یک متخصص درد که دوره فلوشیپ درد را گذرانده است، باشد. ضروری است که این روش توسط یک پزشک با آموزش و صلاحیت انجام شود که دارای مهارت های تشخیصی و جراحی عالی برای اطمینان از ایمنی و موثر بودن این روش باشد.

درمان های جایگزین:

طب سوزنی، ماساژ، درمان بیوفیدبک، لیزر درمانی، تحریک الکتریکی عصب و سایر درمان‌های غیرجراحی ستون فقرات می‌توانند برای کمردرد مزمن تفاوت ایجاد کنند. به طور کلی، مزایای بالقوه این استراتژی ها بسیار بیشتر از خطرات بالقوه آنهاست، بنابراین ارزش کاوش را دارند. با متخصص ستون فقرات خود در مورد درمان های جایگزین روش نوین کمر درد صحبت کنید.

بیشتر مطالعه فرمایید: داروی کمر درد، 4 داروی اصلی

چه زمانی جراحی ایده خوبی برای کمردرد است؟

اگر به طور ناگهانی شروع به تجربه هر یک از علائم زیر کردید، ممکن است زمان جراحی فرا رسیده باشد:

مشکلات روده و مثانه (بی اختیاری، بی‌حسی کشاله ران)
ضعف در اندام ها
مشکلات راه رفتن و تعادل
افزایش رفلکس (تند شدن رفلکس‌ ها).

اگر درمان ها کمکی نکرده باشند، جراحی نیز می تواند گزینه ای برای کمردرد مزمن باشد.

جراحی تهاجمی ترین و پرخطرترین استراتژی برای کمردرد مزمن است. بهترین جراحان ستون فقرات تنها پس از تلاش بیمار و عدم موفقیت در درمان های محافظه کارانه، جراحی را پیشنهاد می کنند. مشاوره با بیش از یک جراح را در نظر بگیرید تا بتوانید آگاهانه ترین تصمیم را در مورد گزینه های خود بگیرید.